مصاحبه آرشیو خبر ها
میکلا پرسیکو از آشنایی با روگانی می گوید

میکلا پرسیکو از آشنایی با روگانی می گوید

دنیله روگانی و نامزدش میکلا پرسیکو منتظر تولد فرزند شان هستند و از سوی دیگر به آینده فوتبالی و البته زندگی خود نیز نظر دارند. در این میان میکلا در گفت و با مجله کی از نحوه آشنایی اش با مدافع بیانکونری گفت:

 

یک بار بدون اینکه همدیگر را بشناسیم در محلی بودیم و من کنار او نشستم چون جای دیگری نبود، کمی با هم صحبت کردیم و من در مورد سگ و حیوانات خانگی ام با او صحبت کردم. حرف زیادی برای گفتن نبود و همین جا صحبت ما تمام شد چون همدیگر را نمی شناختیم. من در تله لومباردیا کار می کردم و فرصتی پیش امد که با مدیاست قرارداد امضا کنم.

 

میکلا افزود:

 

او در امپولی بازی می کرد و در حال پیوستن به یوونتوس بود، او را دیدم با خودم گفتم چه پسر خوبی، با پدرش امده بود و بعد سرنوشت آشنایی ما اینجا رقم خورد که من نخستین سرویس کاری ام در خصوص پیوستن دنیله به یووه و گذشته او بود. بنابر این به جستجو در خصوص او پرداختم. به صفحه فیس بوک او رجوع کردم و دیدم پیش از این در این رسانه اجتماعی با هم دوست هستیم.

 

وی در ادامه گفت:

 

به او نوشتم که در هنگام ناهار در تلویزیون در خصوص او صحبت خواهیم کرد و او به من پاسخ داد اِه چه روزی بود، یادت هست؟ به خودم گفتم این شاید یک سرنوشت باشد و البته سریع به خودم گفتم نه، یک فوتبالیست نه. اما نمی توانستم اشتراک ها و دلایل مشترکی که وجود داشت را نیز منکر شوم، او یک فوتبالیست معمولی بود، خیلی ساده، فروتن و البته خیلی خوب صحبت می کرد و کاملا ادب را رعایت می کرد و در نوشتن و دستور زبان کاملا اصطلاحات را صحیح و درست بیان می کرد. این شروع داستان آشنایی ما بود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: